you're reading...
Inne

Kebab reaktywacja

Proszę Państwa!

Oto znów nawiedzam Krainę Kebabu.  Postanowiłam też wrócić do uszczęśliwiania Was moimi postami raz na jakiś czas i opisywać moje przygody, zachwyty i zgrzyty. Wiem, że niektórzy woleliby audiobooki  zamiast wpisów, ale życie jest życiem… Przede wszystkim nie mam odpowiedniego sprzętu, a po drugie muszę jeszcze trochę popracować nad dykcją. Oznacza to, że wielbiciele i wielbicielki mojego aksamitnego głosu muszą uzbroić się w cierpliwość. Postaram się natomiast nie zawieść fanów narracji i regularnie (lub dość regularnie) umieszczać zapiski z życia w Turcji.

Jak długo? Oficjalnie rok. Nieoficjalnie? Zobaczymy 🙂

Trzymajcie kciuki i jelita, aby Turcja przychylną mi była.

Dyskusja

One thought on “Kebab reaktywacja

  1. Juhu! Czekamy zatem na ciąg dalszy dzikich perypetii :)))

    Posted by Baza Germany | 21/09/2012, 23:20

Skomentuj

Archiwum

