you're reading...
Codzienność

O tym, że w przeciągach sypiać nie należy

Pochylcie się w zadumie nad moją wszechpotężną głupotą.

Inaczej nie można nazwać tego co zrobiłam. Początkowo byłam dumna z siebie i swoich poczynań, które w owym czasie mogłabym nazwać sprytnymi. Ba! Inteligentnymi nawet! Czas pokazał jednak, jak bardzo się myliłam. Już wcześniej pisałam, że panują tu upały. 38 st. w dzień, w nocy jest chłodniej, na szczęście tylko 22- 24. Ostatni tydzień jednak był nieznośny. W dzień jak zwykle ponad 38st., noce zaś były cieplejsze niż do tej pory. W domu niestety nie mamy klimatyzacji. Nie mogłam spać, budziłam się co dwie godziny cała mokra. Jednym słowem – koszmar. Wpadłam jednak na genialny pomysł i zrobiłam w całym domu przeciągi. Cudownie. Wreszcie jedna noc, którą od tygodnia normalnie przespałam. Byłoby jeszcze lepiej gdybym nie obudziła się z bólem gardła, katarem, do którego później doszedł kaszel. Tym oto sposobem przez dwa dni prawie nie mówiłam, katar leciał mi z nosa i tylko od czasu do czasu przypominałam o swojej obecności kaszlnięciem. Wczoraj zaczęłam kurację „Fervexem”, wspomaganym hektolitrami herbaty, chińskich tabletek „Jinsangzi Houpian” na ból gardła (mam nową współlokatorkę z Chin) i cudowną turecką miksturą na przeziębienie – miód zmieszany z pieprzem (to znów porada Büşry). Efekty już widać. Dziś zaczęłam mówić. Katar ustąpił. Po kaszlu nie ma śladu. Tylko teraz śpię przy szczelnie zamkniętych drzwiach i oknach, a temperatura panująca w moim pokoju to średnio ok.33 st.

Tak to sobie porumakowałam…

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Archiwum

